Login
Password:

Best Deals and updates!

    PROVEN TESTIMONIES

    DON’T LEAVE THEM TO SUFFER FROM THEIR AILMENT. ACT AT ONCE !


    Share your testimonial with us! 
    You will be rewarded with a FREE Gift!

    prabhakaran

    24/Aug/2013
    saya telah menggunakan MEMS SKY VIT kesannya
    amat baik saya dapat melihat kesannya dalam 1
    minggu pengunaan.badan saya tidak lesu
    seperti dahulu kini saya bertenaga sehingga
    larut malam

    STEVEN YEE, Johor Bahru

    17/Jul/2011
    Product: Vitca-M



    Before I take VITCA-M ™,I always encountered the problem of gastrectasis. It was unable to recover after I have tried many different type of medications. Now, I am recover, after I took the product, I can breathe smoothly and never had a nose block again. My face is more smooth and shine and I am more energetic now.




    在没吃VITCA-M ™,我面对胃胀风的问题。吃了很多药也无法解决。
    现在已没有了鼻塞,呼吸也很顺畅。我的脸也比较有光质,体力充沛。




    Sebelum saya mengambil VITCA-M ™, saya mengalami masalah gastrectasis. Ia tidak dapat dirawat walaupun saya telah cuba pelbagai perubatan. Masalah itu telah dapat diselesaikan kini selepas saya mengambil produk ini. Kesesatan hidung saya juga pulih dan saya dapat bernafas dengan lancar. Muka saya lebih bercerah dan saya berasa lebih bertenaga sekarang.

    Ms Toh Cai Wei, Age: 23, Bayan Lepas, Pulau Pinang

    17/Jul/2011
    Product: Vitca-F

    Since I was pregnant and delivered baby, my body presented many red spots. The problem cannot be resolved even though I have consulted many doctors and apply many type of medicines and treatments. Besides, I am also facing constipation problem which make me need to go to toilet many times a day.

    Fortunately, on 5th of July 2009, I was introduced by a friend to start consume VITCA-F™. After I have drunk it for one month later, my body’s red spots have gradually disappeared and it is total gone now. Another good news to me is my constipation problem also being resolved.

    自从我怀孕及生了儿子后,我的身体出现了很多红斑点,看了很多医生和服了很多药膏都不能够解决红斑点的问题。除此,我也面对便秘的问题,我每天都需要去厕所很多次。


    但很幸运的是,在
    752009年,经过一个朋友的介绍我开始饮喝了VITCA-F。当我喝了一个月后,我的红斑点却逐渐消失而现在已经完全没有了。更令我兴奋的是,我的便秘问题也解决了。

    Sejak saya berhamil dan selepas berlahir anak, badan saya telah terwujud banyak bintik-bintik merah. Masalah ini tidak dapat diselesaikan walaupun saya telah berjumpa dengan banyak doktor dan memakai banyak jenis perubatan dan rawatan-rawatan. Selain itu, saya juga menghadapi masalah sembelit yang menyebabkan saya perlu pergi ke tandas berkali-kali dalam satu hari.

    Nasib baik, pada 5 Julai 2009, saya telah diperkenalkan oleh seorang kawan untuk memulakan mimuman VITCA-F™. Setelah minum selama 1 bulan kemudian, bintik-bintik merah pada badan saya telah mula nampak kehilangan dan sehingga kini, ia telah hilang dengan sepenuhnya. Satu lagi berita baik kepada saya adalah masalah sembelit saya juga telah dapat dipulihkan.

    Chong Fui Lee, Kota Kinabalu

    17/Jul/2011
    Product: Vitca-F

    Before: In the past 5 years, I always felt difficulty to breathe, insomnia and bad temper especially when the outbreak of Thyroiditis. To the worst scenario, it causes my heart pain.

    Method of Consumption: 1 sachet of VITCA-F™ daily, continue for 2 boxes.

    After: Thyroiditis problem is now under controlled. The insomnia problem has been recovered and now I can breathe more smoothly.

    服用前:过去的
    5年,常常觉得呼吸困难,失眠及脾气暴躁;特别是大颈包发作的时候。最严重的情况甚至觉得心脏疼痛。

    服用方法:每天
    1VITCA-F™,连续服用2

    服用后:大颈包的病情明显受到控制。失眠的问题也大大改善了。现在觉得呼吸很顺畅。

    Sebelum: Sejak 5 tahun yang lepas, sentiasa berasa susah menafas, menghadapi masalah tidur. Situasi yang paling teruk adalah, masalah Thyroiditis juga menyebabkan jantung saya berasa sakit.

    Cara Mengguna: 1 paket VITCA-F™ setiap hari, berterusan sehingga 2 kotak.

    Selepas: Masalah Thyroiditis sudah dapat dikawal. Sekarang tidur lebih lena. Saya tidak berasa susah semasa bernafas.

    Hilin Binti Mujun, Kota Kinabalu

    17/Jul/2011
    Product: Vitca-F

    Before: My body always feels pain and my menstrual period is also irregular. My weight is 60kg and always facing insomnia problem. This problem has been with me for the past 10 years. I always take painkiller but it does not see any effect.

    Method of Consumption: 1 sachet of VITCA-F™ daily.

    After: My body pain has been reduced tremendously after a week and my menstrual period is getting more regular. My weight has now reduced to 55kg. I can sleep better now and my skin also becomes more shining.

    服用前:身体常常觉的疼痛,经期时常不准时。体重高达60公斤而且还面对失眠的问题。病情已经持续了10年,常常吃止痛药,可是不见效果。

    服用方法:每天服用一包VITCA-F™

    服用后:1个星期后,身体的疼痛明显减少了。经期变得准时了。体重也下降到55公斤。现在可以睡的更甜,而且皮肤也变得更光滑。

    Sebelum: Badan sentiasa berasa sakit, masalah datang haid yang tidak teratur. Berat badan melebihi 60 kg dan menghadapi masalah tidur. Masalah telah berterusan selama 10 tahun, walaupun sudah makan Panadol tetapi tiada perubahan.

    Cara Mengguna: Minum 1 paket VITCA-F™ setiap hari.

    Selepas: Nampak perubahan pada minggu pertama, kesakitan pada badan menjadi kurang. Datang haid sudah menjadi teratur. Berat badan turun menjadi 55 kg. Tidur lebih selera dan kulit menjadi lebih licin.



    Ms SK Lee, Singapore

    17/Jul/2011
    Product: Vitca-F

    The few months that I have consumed VITCA-F ™ has added vitality to my daily living. I feel more energetic, certainly less stressful and have better concentration on what I want to do for the day. I also feel less lethargic and a lot more strengthen in mind and body. I am also sleeping better, and now have a good appetite than before I consume VITCA-F ™. I would recommend you try VITCA-F ™, you will feel the result, you will experience a whole new dimension to living and life.

    在 饮喝了VITCA-F ™几个月之后,我感觉到每日的活力增加了,更加精力充沛,压力也减轻了,更能集中精神去做我每日的工作。我也感觉到身心比较宁活及更有力气。我的睡眠有很 了明显的好转,现在我的胃口也比在我饮喝VITCA-F ™之前来的好很多。 我强力推荐您去尝试VITCA-F ™,您将体会到意想不到的效果和一个全新的生活质素

    Setelah beberapa bulan saya meminum VITCA-F ™, ia telah menambah kecergasan kepada kehidupan harian saya. Saya berasa lebih bertenaga, kurang tekanan dan dapat tumpuan yang lebih baik untuk melakukan pekerjaan harian saya. Saya dapat tidur dengan lebih baik dan kini saya rasa lebih selera berbanding dengan sebelum mengambil VITCA-F. Saya ingin mencadangkan supaya anda semua mencuba VITCA-F ™, anda pasti akan dapat kesan yang baik dan mengalami satu dimensi kehidupan yang baru.